Monday, November 19, 2007

Takk freia Hurra.


Etter min "klage" på at Freia / Kraft Foods solgte Kvikk Lunsj til en kollega av meg som jeg byttet til meg for et gullbrød, som viste seg å bestå av kun sjokolade (puh, les en gang til om du ikke forstod).

Ble jeg i dag lykkelig. Det jeg trodde var et fangstnett jeg hadde kjøpt, viste seg å være litt diverse fra Kraft Foods Norway, som faktisk hadde fått mailen jeg sendte (jeg venter fortsatt på svar fra de).

Uansett, Pakke hentet, beviset er lagt ut, og jeg kan spise sjokolade i noen dager til.

At de la med en pose Ekstra sprø potetchips, undrer jeg meg over, men det kan hende de fant mailen min noe ironisk da jeg skrev om den. (Jeg lider ikke akkurat over å finne en kvikk lunsj med bare sjokolade, det var bare feil å finne en melkesjokolade kamuflert som kvikk lunsj, hva med den kjeksen som manglet, er den nå i en melkesjokoladepakke bare bestående av kvikk-lunsj kjeks??)

Mye å lure på her.

Badet er forresten ferdig nå.

1 comment:

Vibber`n i Farta said...

Vil du ha Sjokolade?
Ikke ha det
Karameller?
My heller..

Nei, hvem er det jeg prøver å lure...
Tror jeg skal legge en plan for å smiske til meg snask fra Nidar/Freia jeg også! Hadde en smash-pose som hadde litt potensiale, flere av bitene så mer ut som vanlige sombrero`s.. Men så var de liksom litt gode likevel, da.. Også var det søndag kveld. Så vi kunne ikke akkurat bare kjøpt en annen pose for å spare den forrige posen til innsendelse. Dilemma!

Men var sjokoladen du fikk tilsendt av tilfredsstillende kvalitet?